O blogu

Musze wyznać, nie jestem ekspertem od internetu i marketingu. To jest mój subiektywny blog zawierający porady dotyczące prowadzenia modelarskiego sklepu internetowego perspektywy ponad sześciu lat jego funkcjonowania

Blog skierowany jest do małych i średnich firm modelarskich prowadzących sprzedaż w internecie. Ma być pomocą w opracowaniu i wdrożeniu strategii działania firmy i jej internetowego kanału sprzedaży. Blog nie jest skierowany do wielkich firm, hipermarketów modelarskich, które mają wiedzę, doświadczenie i zasoby, i świetnie sobie same radzą.

Dlaczego zdecydowałem się na podzielenie się swoimi doświadczeniami w prowadzeniu sklepu internetowego?  Z racji bycia producentem i dystrybutorem na rynku modelarskim często kontaktuję się ze sklepami modelarskimi i znam ich bolączki. Widzę, jak wiele z nich, nie wdrażając żadnej strategii, traci okazje do rozwoju i powoli zapada się. Zależy mi, aby sklepy, które kupują ode mnie produkty mojej własnej firmy, oraz te które mam w dystrybucji, odniosły sukces w sprzedaży na swoim rynku, w swojej niszy. Wierzę, że będzie to także korzystne dla modelarzy.

Czy nie boję się wyszkolenia sobie konkurencji?  W żadnym razie. Osoby które zastosują się do moich rad, same znajdą sobie niszę uzupełniającą do tej jaką zajmuje mój sklep.

Napisz Odpowiedź

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *